Saturday, December 24

Ole-ole Dari UK

Cuti krismas tahun ni, kitaorg balik Sh Alam...Sebab utama, nak jumpa Mama Leen yang balik bercuti selama 2 minggu..dan sebab, ada kirim barang yang comel..hahaha Aku ni kan, bab2 gadjet masakan ni memang la suka membeli, guna nya tu yang entah bila..huhu takpe, semangat memasak perlu ada kan...(mode sedapkann hati,hehehe) Jom tengok apa barang yang comel tu..hehe


My 1st Set Silicone Mould Baking Ware...

Gigih tak gigih, kat UK benda ni 1 pound je, lebih kurang RM5 duit mesia..Mama Leen beli kat Poundland..kat sini memang semua barang harga 1 pound.Dulu masa duduk UK, sudip,kuali, cawan, pinggan semua aku beli kat sini sebab murah..Kedai ni lebih kurang macam kedai RM2 kat mesia..

Apa benda yang aku beli..Yang dalam gambar, ada dua set cupcakes mould, 1 set loaf mould. Sebenarnya, aku pesan muffin tray, tapi sebab takde stok, maka inilah yang disambar oleh Mama Leen.. TQ Mama Leen, nanti boleh kirim lagi eh.

2 comments:

  1. Weh, awat tak habaq ko ada blog baru. Aku masih setia simpan link blog ko masa kita pegi kursus dulu dlm blog aku tau, dok tunggula ko update, rupanya ko dah tukar blog baru..huhuhu..tak baik tau..ehe..rupanya ko masih aktif berblog. Tapi memang betul pun, masa keje tak sempat nak update blog sangat, dah CB baru rasa rajin sket nak update. Do update more k. Let me become your regular reader..eheh..

    ReplyDelete
  2. alamak rin, aku saje2 je buka blog baru, segan nak bagitau orang, hehe bukan ada topik menarik pun, untuk coretan sendiri je...

    ok, do welcome again..hehe malu la plak, senyap2 je ok..

    ReplyDelete