Tuesday, July 12

Kenapakah?

Ye, kenapa wujudnya blog ini?

Pertama, tujuan utama adalah untuk memperbaiki seni penulisan yang dah lama berkarat, pastinya.hehe

Kedua, aku rasa perlu ada pembaharuan dalam hidup, perlu ada matlamat, dan aku letakkan blog ini sebagai penanda aras matlamat aku, so aku boleh check balik apa yang aku rasa, apa yang aku alami. Esok lusa kalau nak baca balik, then I have this blog to turn into.

Ketiga, aku suka baca blog orang, they give inspired to me, then I believe that I can do the same too. Kot la ada yang terbaca blog ini. For sure I'm not expecting readers ya, but if there is any, you are most welcome dear!

For sure, blog ini hanya untuk suka-suki saja...coretan aku, yang pastinya umpama pelangi, macam-macam warna yang akan muncul, ikut kepada warna penulis waktu tu la...

Till then, daa..

No comments:

Post a Comment